პროექტის სახელწოდება-"14
აპრილი- დედაენის დღე."
პროექტის ავტორი-თამარ
შენგელია.
შემსრულებელი-
ფარცხმის საჯარო სკოლის მოსწავლეები
პრობლემა_ხანგრძლივი
გამოცდილების შედეგად ვთვლი, რომ მოსწავლეებს უჭირთ 14 აპრილის თარიღის მნიშვნელობის
განსაზღვრა, ისინი თვლიან , რომ ეს დღე გოგებაშვილის
;დედა-ენის“ დღეა, რადგან ნაკლებად იცნობენ 1978 წლის აპრილის ამბებს. ამასთან, ჩვენი
სკოლა საბაზო საფეხურისაა და მოსწავლეთა ნაწილი ააღარ აგრძელებს სწავლას შემდეგ საფეხურზე,მათი
ცნობისმოყვარეობის დაკმაყოფილებისთვის, ვფიქრობ, ეს პრობლემა ღირს დაფიქრებად.
აქტუალობა-
პრობლემა აქტუალურია, იგი დახმარება მოსწავლეებს
გაიაზრონ 1978 წლის 14 აპრილს მომხდარი ამბები, მისი მნიშვნელობა, აღუძრავს მათ ინტერესს
თავად მოიძიონ მასალები და გააანალიზონ ისინი, გაიზრდება მათი მოტივაცია, ჩამოუყალიბდებათ დამოუკიდებელი აზროვნების
უნარ-ჩვევები.
მიზანი_
მოსწავლეები გაიაზრებენ ქართველი ერის ისტორიაში ერთ-ერთი გამორჩეული თარიღის,1978
წლის 14 აპრილის, მნიშვნელობას,მოიძიებენ დამატებით
მასალას ,ჩამოუყალიბდებათ ინფორმაციის დახარისხებისა და გამოყენების უნარ-ჩვევები,
გაიზრდება მათი მოტივაცია.
პროექტის საფუძვლები:
ქართ. მოსწავლეს აქვს ინფორმაციის მიღებისა და გადაცემისთვის აუცილებელი უნარ-ჩვევები
*საუბრობს ნათლად და გარკვევით და პრეზენტაციისას გააზრებულად იყენებს შესაბამის
არავერბალურ საშუალებებს.
*გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას ამა თუ იმ ფაქტისადმი
ქართ: მოსწავლეს
შეუძლია მსმენელს წაუკითხოს ტექსტი
*წაკითხვამდე გაიაზრებს ტექსტის სინაარსს
*ინტონაციით გამოხატავს ტექსტში ასახულ ემოციებს
ქართ: მოსწავლეს შეუძლია ზეპირი კომუნიკაციის სტრატეგიების
შესაბამისად გამოყენება.
*იყენებს აუდიტორიაზე ზემოქმედების არავერბალურ ხერხებს
ქართ. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მხატვრული
და არამხატვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება,მის მიმართ საკუთარი დამოკიდებულებების
გამოხატვა და ახსნა.
*კითხულობს მხატვრულ და არამხატვრულ ტექსტებს სხვადასხვა
მიზნით (შესწავლის,ესთეტიკური სიამოვნების მიღების,გარკვეული ინფორმაციის მოძიების,გამოხმაურების)
*ამოიცნობს ტექსტში
მთავარ აზრს (იდეას),გამოაქვს დასკვნები.
ქართ. მოსწავლეს შეუძლია კონკრეტულ საკითხებზე მსჯელობის
მოსმენა და საკუთარი თვალსაზრისის წარმოდგენა აუდიტორიის წინაშე.
*მსჯელობს სათანადო არგუმენტაციის მოხმობით და თანამიმდევრულად
ავითარებს თავის მოსაზრებას.
*მსჯელობიდან გამოაქვს დასკვნა.
*ტექსტსი დასმულ პრობლემურ საკითხებს იმიტირებული სიტუაციის(მინისპექტქკლის,
როლური თამაშების და ა.შ.) საშუალებით წარუდგენს აუდიტორიას.
ამოცანები:დავალებების განაწილება მოსწავლეებზე, ინფორმაციების მოძიება
ინტერნეტში და
საჭიროებისამებრ დახარისხება და გამოყენება, დამატებითი ლიტერატურის გაცნობა, თანამშრომლობა სკოლისა
და რაიონის
ბიბლიოთეკებთან,პრეზენტაციის მომზადება,
შედეგი-გაიზარდა
მოსწავლეთა ინფორმირებულობა 1978 წლის 14 აპრილის შესახებ,მათ შეძლეს ამ მნიშვნელოვანი
დღის არსის გაგება და მნიშვნელობა ქართველი ერისათვის, მუშაობის პროცესში გაუუმჯობესდათ
ინფორმაციების მოძიებისა და
გამოყენების,პრეზენტაციის უნარ-ჩვევები,აუმაღლდად მოტივაცია.
მონირორინგი-პროექტის
დასაწყისშივე განვსაზღვრე, როგორ და რა პერიოდულობით შევამოწმებდი პროექტის მიმდინარეობას.
თითქმის ყოველდღიურად ვეცნობოდი მოსწავლეების მიერ მოპოვებულ ინფორმაციებს და ვაძლევდი
მათ მითითებებს.
საგანთან/საგნობრივ
კგუფთან/ურთიერთკავშირი-ისტორია,ისტ.
Комментариев нет:
Отправить комментарий