понедельник, 17 июня 2019 г.

სასწავლო პროექტი: "ქართული აკვანი"

  ს   ა  ს  წ   ა  ვ   ლ  ო    პ  რ   ო  ე  ქ  ტ  ი
   პრო


ექტის სახელწოდება : „ქართული აკვანი“
                               პროექტი მიეძღვნა ქართულ აკვანს, მასთან დაკავშირებულ ტრადიციებს,აკვნის კეთ                         კეთების     ცნობილ ოსტატებს, ამ თემაზე დაწერილ ლექსებს, ჩანახატებს.
პრო


ქტის აქტუალობის  განსაზღვრა: აკვანი, მიუხედავად იმისა, რომ მონღოლური წარმოშობისაა, ქა  
                         ქართული ყოფისა და კულტურის განუყოფელი ნაწილია, მოსწავლეები                                   ილია ჭავჭავაძის ლექსის „ ბაზალეთის ტბის“ შესწავლის შემდეგ                                                  დაინტერესდნენ  აკვნით. ძირითადად, ეს ის თაობაა,რომელსავ აკვანი                                მხოლოდ ეკრანზე თუ უნახავს,    გაუჩნდათ კითხვები მისი წარმოშობის                                     და სადაურობის შესახებ,
                              რატომ ახსენებს ილია აკვანს და საოცნებო  მომავალი გმირი. რატომ 
                           მაინცადამაინც აკვანში ჩააწვინა?      მათ  ეს  იდეა გაუზიარეს სხვა კლასის
                           მოსწავლეებს და გადაწყდა პროექტის მომზადება.

ოსწავლეთა ასაკი/კლასი-13-14-15 წელი, VII- IX - კლასები.

ვადები:- ორი კვირა - 1- 15 მაისი.

პროექტის მიზანი: კვლევა-ძიებისა და ურთიერთთანამშრომლობის, საპრეზენტაციო  და
                            შემოქმედებითი, აუდიტორიასთან ურთიერთობის   უნარ-ჩვევების 
                            ჩამოყალიბება და  განმტკიცება.

პროექტის  საფუძვლები:  ქართ. VII. 1.  მოსწავლეს შეუძლია უცნობი ინფორამაციის 
                                            შემცველი ტექსტის მოსმენა და ზეპირი ინფორმაციის წარდგენა
                                            აუდიტორიის წინაშე.
ქართ: V I. 6.  მოსწავლეს  შეუძლია ზეპირი კომუნიკაციის
                                          სტ მოსწავლეს შეუძლია ზეპირი  გამოსვლა, სტრატეგიების                                                         არჩევა   და გამოყენება.
ქართ. VIII. 5.  მოსწავლეს შეუძლია  ენობრივ- გრამატიკული სტრუქტურების და ხერხების  მართებულად გამოყენება სხვადასხვა სახის  ტექსტების შესაქმნელად.
·          იყენებს  კომპიუტერულ ტექნოლოგიას ტექსტების შესადგებან, დასაფორმატებლად და პრეზენტაციის მოსამზადებლად.
ქართ.IX . 9.  მოსწავლეს შეუძლია საკუთარი თვალსაზრისის გადმოცემა.
·         გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას მისთვის სასურველი ფორმით.
ქართ.IX. 10.  მოსწავლეს  შეუძლია  დეტალური ინფორმაციის
განსხვავებული თვალსაზრისის წერილობით გადმოცემა.
·         გადმოსცემს  სხვათა თვალსაზრისს და  უკეთებს კომენტარს.

პროექტის ამოცანები: 1. პროექტის დაგეგმვა და დავალებების გადანაწილება;
                                      2.  ინფორმაციების მოძიება ინტერნეტით, დამატებითი
                                      ლიტერატურითა და უხუცესთა გამოკითხვით;
                                      3. მოპოვებული ინფორმაციების გაანალიზება;
                                      4. პრეზენტაციის მომზადება და წარდგენა;
                                      5. მონაწილეობა  რაიონის მხარეთმცოდნეობის მუზეუმის მიერ
                                      ორგანიზებულ ღონისძიებაში „ ღამე მუზეუმში“ , რომელიც
                                      ეძღვნება ქართულ აკვანს.

ამოცანის  განხორციელებისათვის  საჭირო  აქტივობები და ვადები:
1.       პროექტის  მიზნების და ვადების გაცნობა;-1-05
2.      დავალებების გადანაწილება;-3.05
3.      მასალების მოძიება და გაანალიზება;-4-13.05
4.      პრეზენტაციის მომზადება;-13-16.05
5.      მონაწილეობა რაიონულ ღონისძიებაში „ ღამე მუზეუმში.-17.05

რესურსები ამოცანების განხორციელებისათვის: კომპიუტერი, პროექტორი, დამატებითი
        ლიტერატურა, ფორმატისა და თაბახის ფურცლები, კალმები,
ფანქრები.

  ვინ?- პროექტის განხორციელებაში ჩაერთვებიან  ხელოვნებისა და მუსიკის                                       მასწავლებლები.

შედეგები: მოსწავლეებს ჩამოუყალიბდათ კვლევა-ძიების, ურთიერთთანამშრომლობითი
                   უნარები, გაიზარდა მათი ცოდნის დონე, დაიკმაყოფილეს ცნობისმოყვარეობა,
                   გაუუმჯობესდათ აუდიტორიასთან კომუნიკაციის, შემოქმედებითი და
                   პრეზენტაციის  უნარ-ჩვევები.

მონიტორინგი: პროექტის დასაწყისშივე განვსაზღვრე, როგორ შევამოწმებდი პროექტის
                          მომდინარეობას.ყოველდღე  ვაკვირდებოდი პროექტის მიმდინარეობას,
                          ვეცნობოდი მოპოვებულ მსასალას და ვაძლევდი მითითებებს.

საგანთან/საგნობრივ ჯგუფთან/ ურთიერთკავშირი:  ხელოვნება, მუსიკა, ისტ- ი.

პროეტის ხელმძღვანელი: თამარ შენგელია.

პროექტის ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: jgentitamar@gmail.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий